Jump to content
Annons

Capi "missing link" moduler?


red_house_painter

Recommended Posts

Tanken har slagit mig vid flera tillfällen att skaffa ett par att testa och nu när jag tänkt byta ut ett par 500preamps i mitt rack till ett annat par som inte (...tillsammans med mina api 512) heller har någon outputgain. Jag antar att jag kommer kunna driva trafosarna och fortfarande ha kontroll över nivåerna med Capi modulerna då api åtminstone kan bli lite väl heta på trummor.

Men för er som testat dessa, hur mycket mer känner ni att ni får utav era preamps? Filter är inte heller en dum grej

http://www.customanalogservices.com/vc528rev2

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
pme (oregistrerad)

Jag har provat VP28 en del. Det är bra grejer, det är delvis en missing link plus en preamp.  Värt att fundera på är vilka OP-ampar du ska välja och om du ska ha litz transformatorer eller de vanliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har provat VP28 en del. Det är bra grejer, det är delvis en missing link plus en preamp.  Värt att fundera på är vilka OP-ampar du ska välja och om du ska ha litz transformatorer eller de vanliga.

sorry, missade att svara här.. får inte mail längre om någon skriver tillbaka på forumet.

ja, man skulle verkligen vilja prova sig fram på dom där sakerna. har frågat runt lite här bland folk och det tycks inte vara så många som provat/äger capi grejer här i sverige.

får skjuta upp det tills man är i usa igen! man kanske kan bygga ihop sig en liten smidig mixer av det där till slut!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...