Nanne Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Jag man sådär sitter och smygonanerar åt www.musikborsen.se så ringer telefonen och den ömma modern berättar att jag ska få 15kKr av min farfar bara sådär. Olala säjer man då och börjar genast bygga en liten inköpslista. Fast nu så hoppade min tamiller upp och bet sönder en av knapparna på mitt midikeyboard.... :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Kom igen nu...ingen får 15 000 bara sådär. Vad har du gjort? Utpressar du ditt eget kött och blod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Jag man sådär sitter och smygonanerar åt www.musikborsen.se så ringer telefonen och den ömma modern berättar att jag ska få 15kKr av min farfar bara sådär. Olala säjer man då och börjar genast bygga en liten inköpslista. 😄 det där kändes bekant 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Kom igen nu...ingen får 15 000 bara sådär. Vad har du gjort? Det skrev han ju; "sitter och smygonanerar åt www.musikborsen.se" 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 känns som om jag också vill ha en sån farfar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Inte fy skam .. Hmm, själv måste jag betala skatt på en större summa som jag och mina syskon, samt farsans sambos barn fick var förra året av just farsan och hans sambo. Jag betalade min studieskuld med det, så jag har inte ett öre kvar. Blir jobbigt att betala skatten nu.. :/.. /Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Vad är det för likhet mellan att onanera och att heta Nanne och ha en morfar? Rätt vad det är så sitter man med 15 000 i näven!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Skatta dig lycklig eller vad det nu var det hette Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Vad är det för likhet mellan att onanera och att heta Nanne och ha en morfar? Rätt vad det är så sitter man med 15 000 i näven!!!! 😠 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts