Jump to content
Annons

Cakewalk CA-2A free limited time


Neosus

Recommended Posts

Annons

Precis som rubriken säger är det här erbjudandet tidsbegränsat, så vill man ha den gratis ska man nog inte vänta för länge. Annars kostar CA-2A normalt $99.

Helt sant. Jag är en Sonar fangirl sedan länge, så för mig som har konto DAW å allt var det väldigt lätt å skaffa. Har funderat på å köpa denna, varför jag blev grymt glad att få den gratis. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt sant. Jag är en Sonar fangirl sedan länge, så för mig som har konto DAW å allt var det väldigt lätt å skaffa. Har funderat på å köpa denna, varför jag blev grymt glad att få den gratis. 🥰

Eller hur! Det är samma för mig med! Trevlig plug det där!  🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

OK. Tack för svaren. Får väl försöka då, fast jag har haft problem med NI också.

Vad har du att förlora? Det kostar ju inget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Både Native Instruments och Cakewalk (för att nämna några) har verkligen ryckt upp sig på sistone när det kommer till installation av programvaran. Du installerar en "Steam"-liknande applikation, loggar in och väljer vilka program du vill ladda hem och installera.

Så om man kan installera t.ex. CounterStrike med Steam, så kan man installera Sonar eller Kontakt. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du installerat CA-2A med hjälp av Cakewalk Command Center eller har du laddat ner den direkt? Är den nedladdad via CCC ska aktiveringen ske automatiskt, men annars måste man göra det manuellt.

Jag har sett någon enstaka användare som haft det här problemet i Cakewalks eget forum. Här är en tråd:

http://forum.cakewalk.com/CA-2A-Demo-mode-m3501916.aspx

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hmm klickade nästan inte på denna tråd för att jag trodde att den handlade om Cakewalks sequenserprogram. Ska se om den går att ta hem fortfarande.

Tack för tipset! 

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Bara använt nu ikväll, men jag är väldigt förtjust i vad jag hört hittills! Svårt att säga om jag verkligen tycker den hade vart värd nästan en tusenlapp efter så kort tid in action, men hittills skulle jag säga "ja" :-)
Jag har aldrig varit ett fan av Cakewalk tidigare, men nu början jag seriöst omvärdera dem!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...