Jump to content

Recommended Posts

Hej Jag söker en tjej i 20 års åldern som kan tänka sig att spela in ett antal rader med text till en låt jag håller på med. Jag vill gärna ha med dig på en framtida spelning på en musiktävling också och du kommer vara en oerhört viktig del av framförandet eftersom du kommer vara utklädd till personen låten handlar om, Jag förklarar mer sen när du hör av mig till dig. 

//

Rasmus

Edited by RAWA-RALBIHN
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Senaste foruminläggen

• Similar Content

• By PatrikAdolfsson
      Jag har tagit upp musikskapandet igen efter legat i dvala under många år och släppte nyligen en låt som gått relativt bra då jag inte hade några förväntningar.
      Mitt band släppte några singlar i slutet av 80-talet och har nu blivit taggad igen.
      Jag letar efter någon som kan sjunga då mitt egna skrålande inte är mycket att ha 😄
      Min genre är 80-tals inspirerad synthpop med massa ideer på lager.

https://open.spotify.com/artist/2Vw4cMEILF9pU1zAHMhtOY?si=RbmO6Y1WTqu21W6qDGPVHw

Ser helst att du finns i Stockholm för att kunna ses och spela in tillsammans men även remote samarbete är av intresse.
      Jag är svag för kvinnlig sång men även manliga intressenter är välkomna.
    • By WilliamNilsson
      Hej! 
      Mitt namn är William Nilsson jag släppte min debutsingel skrik nu på Spotify i början på denna månad och den passerar snart 10 000 streams vilket är helt sinnessjukt. Jag är nu på gång med nästa låt och då söker jag en tjej som vill lägga refräng och brygga. Du behöver ingen erfarenhet enda kravet är att du kan spela in din del med en någorlunda mikrofon. Skriv ett DM till mig på Instagram @William_Nilssoon om du är intresserad. 
    • By Oaklind
      Jag producerar modern popmusik (tänk Halsey, Weeknd, Dua Lipa, Rita Ora, Zara Larsson, Bieber, Sheeran, Ariana Grande, Lauv, Max Martin etc etc) och söker nu samarbeten. Har spelat musik i över 25 år, pluggat musik på SUNY New York och musikproduktion på AP Academy. Proddat i över 5 år. Lyssna på proddexempel på https://m.soundcloud.com/oaklind

Söker fler vokalister som kan lägga sång på mina produktioner (tracks), eller ännu bättre - någon som vill vara med och skapa hela produktioner tillsammans. Har du låtideer kan vi ”prodda upp” dem, eller att vi skriver tillsammans från grunden. Viktigaste att låta musiken styra och ha kul, och ha högt i tak. Antingen ger vi ut musiken i ditt namn, eller så söker vi förläggare för att skriva musik till andra artister. Vissa kontakter med förläggare finns.

Hör av dig på oaklindprod@gmail.com
      Mvh Jens
      Bosatt i Stockholm

Looking for TOPLINER/VOCALIST/SONGWRITER

I produce modern pop music (Halsey, Weeknd, Dua Lipa, Rita Ora, Zara Larsson, Bieber, Sheeran, Ariana Grande, Lauv, Max Martin etc etc) and are looking for collabs. I have played music for over 25 years, studied music at SUNY New York and music production at AP Academy Stockholm. Been producing for over 5 years. Listen to production examples https://m.soundcloud.com/oaklind

Looking for additional vocalists for my productions, or even better, someone that can be involved in the whole creative process. If you got ideas for songs, I can produce them, or we can write together from scratch. Most important is to let the music guide us and have fun. Either you can release the songs under your name or we can aim to write for other artists. Some contacts with publishers exist. 

Hit me at oaklindprod@gmail.com

Regards, Jens
      Living in Stockholm
    • By Carlem
      Låtskrivare/sångerska som letar collab.
      Påbörjar gärna projekt som jag sen har svårt att slutföra, så vill gärna hitta någon att brainstorma med. Jag använder mig av garageband och studio one, lite av en nybörjare där, så det är grymt om Du kan. 
      Skriver alltifrån hiphop till pop och ballader men är öppen för det mesta!
    • By Dcembr
      Hej!
      Mitt namn är Fredrik och jag är 31 år. Jag producerar och skriver elektronisk musik, allt från melodisk house till elektronisk rnb. Men just nu ligger fokuset mest på kommersiell melodisk house.
      Jag är sedan ca 1,5 månad bosatt i göteborg, så jag söker en sångerska som är bosatt i gbg eller i närheten av göteborg.
      Om intresse finns så hör av dig så skickar jag nått smakrov på nån låt!
      Mvh
      Fredrik 
  • Veckans populäraste ämnen

• Senaste låtarna

• Utvalda pressmeddelanden

• Who's Online (See full list)

• Create New...