Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej undrar om det finns något bra Alternativ till 32 lives till Mac

Vad jag hört är det den som är stabilast har för mig fanns någon som jbrige till Windows ?

Eller är 32 lives det bästa alternativet ?

Tack på förhand 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...
Annons

Det är bättre att uppdatera de pluggar som det finns 64-bitsversioner av och helt enkelt skippa de som bara finns som 32-bit. Bridgen slöar ju ner hanteringen, eftersom den måste omvandla fram och tillbaks i realtid, så det är bättre att köra med 64-bit överallt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Instämmer. Finns ingen anledning köra 32 nu för tiden. Är det pluggar som bara finns i 32 så finns det alltid andra alternativ i 64.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kört JBridge på WIndows för min LIquidmix 32, och det funkar fint. Du pekar på en mapp med 32-bitars pluggar, och sedan genererar den inkapslade 64-bit versioner för dessa. (Sonar, som jag kör har inbyggd BitBridge som automagiskt bryggar VST's men externa DSP's fungerar inge vidare. Så jag var tvungen att skaffa jBridge enbart för Liquidmixen.)

Men som tidigare nämnt, se till att uppdatera så många pluggar som möjligt till 64-bitars, och sedan brygga de som inte finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...