ChrioN Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Jag ser på deras sida att mitt paket har kommit fram. Vad händer nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 (edited) Gå ner och fråga? (ta med cash och ID kanske) Edited April 22, 2005 by Neko Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted April 22, 2005 Author Share Posted April 22, 2005 Jag fick en avi nu. bläää jag måste dra bort till deras central. jobbigt 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Jag fick en avi nu. bläää jag måste dra bort till deras central. jobbigt 🙁 Skiiiiitjobbigt 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrikmo Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Du skall absolut inte ta emot paket skickade med bussgods! Se till att betala några kronor extra för Stanza eller Danzig eller vad f*n de dä nu heter. Bussgods-- du måste ner på en OFTA PERIFERT BELÄGEN så kallad CENTRAL --"nej paketet har inte kommit i dag heller" eller "nej det ligger nog i Jönköping där det skulle lastats om till Göteborgsbussen" os v . Kom ihåg det i framtiden! Kan man ha en så'n där lakritsninja nu då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts