Jump to content
Annons

Resonguide på internet.

Recommended Posts

Guest JamaicaMan
Posted

Hej medmännsikor!

Satt o testade Reason igår och det verkar ju vara ett mycket trevligt program. Mycket att lära sig verkar det också vara.

Har ju läst Majkens eminenta Cubaseguide på hans hemsida och undrar om det finns någon liknande sida för Reason.

Thats all, over and out!

Jamaica Man

Annons
Posted

Jag har boken Musica Lipmans Reason 2.5 Power av Michael Prager i elektronisk form (men inte motsvarande för Reason 3 -- köper du Reason idag blir det ju version 3) som jag kan skicka till en e-postadress om du vill ha den. Men främst av allt: När du köpt Reason, tänk på att flitigt uttnytja kommuniteten på Reasonplatsen:

www.propellerhead.se

Välj Forums. Där finns flera olika fora som du kan använda. Om du köper Reason skall du absolut registrera ditt exemplar för då får du tillgång till Propellerhead User Forums som är en bra plats.

Sedan kommer du säkert att kunna få svar det mesta du undrar över här på detta eminenta Reasonforum. 😆

Guest JamaicaMan
Posted
Jag har boken Musica Lipmans Reason 2.5 Power av Michael Prager i elektronisk form (men inte motsvarande för Reason 3 -- köper du Reason idag blir det ju version 3) som jag kan skicka till en e-postadress om du vill ha den. Men främst av allt: När du köpt Reason, tänk på att flitigt uttnytja kommuniteten på Reasonplatsen:

www.propellerhead.se

Välj Forums. Där finns flera olika fora som du kan använda. Om du köper Reason skall du absolut registrera ditt exemplar för då får du tillgång till Propellerhead User Forums som är en bra plats.

Sedan kommer du säkert att kunna få svar det mesta du undrar över här på detta eminenta Reasonforum. 😆

Det vore ju alldeles strålande om du kunde maila den till mig! Jag PM:ar min adress till dig!

Tack så mkt!

Jamaica Man

Posted

Jag har skickat dne nu. Hoppas att du fick den, för den sparades inte i mappen "Skickats". Säg till om du inte har fått den, så skickar jag den från en annan adress.

Posted

Sedan finns det ju en Tutorial CD som heter, "producing music with Reason".....dock är den något inaktuell nu, men den täcker grunderna rätt bra iallafall.