Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej!

Skulle vara riktigt kul med en afterworkträff här i Stockholm och prata produktion, kanske öppna samarbeten och helt enkelt bara träffa andra musiker och producenter.

Vi hade ju en lyckad träff i Göteborg för ett tag sedan, men numera håller jag till i Stockholm sedan ett år tillbaka. Det skulle vara kul att dra igång

nå´t liknande här och träffa likasinnade. Jag håller även i nätverket Bandmeeting, så jag kan sammankoppla nätverken så vi blir extra många.

Vad säger ni? Förslag på bra ställe att ses på? Gärna en solig uteservering i stan tänker jag.. Kom med förslag! Förslag på datum är fred. 3 juni. 🙂

/Minja

Redigerat av Minja
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Everlastingrecords/wellnes music: Synd, ja det får vi väl hoppas att det blir..

Jag har som jag nämnde knutit ihop det här med fler nätverk, så vi ser ut att bli ett gäng.. 🙂

Kom ihåg att säga till om ni hakar på senast 27 maj så jag kan boka in oss..!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cathrine/Magnus: Kul Magnus att du oxå är på. Jag har lagt upp ett event på Facebook nu på Bandmeetings Facebooksida. Där kan ni anmäla er genom att klicka "kommer" senast 28 maj. Kul då ses vi 🙂

https://www.facebook.com/thebandmeeting/

Link to comment
Dela på andra sajter

Berch: Kul, alla musiker, producenter och "ljudnördar" är välkomna.. 😎

Måste kolla av, nämnde här att ni kan anmäla er i evangemangsinbjudan på Bandmeetings Facebooksida .

Är flera som har anmält sig, men jag vet inte om ni som har sagt att ni kommer här på Forumet har fylllt i "Kommer" i inbjudan..

Måste boka plats till rätt antal personer..

Det kommer finnas två rätter att välja på för er som är hungriga.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör lite av varje 🙂

Går bra att hänga på sedan för att se Rumprytm live, T-bana Telefonplan och sedan får sedan gå 5-10 minuter. Var osäker på om det bara var för slutet sällskap men vi får ta med oss några vänner till bandet så det är ok .

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tack för inbjudan Berch, vi får väl se vart det bär hän.! Kul Cathrine, då är det noterat ☺️

För er som är hungriga kommer det att finnas tre rätter att välja på och för er som brukar ha beslutsångest, så kan det va bra att förbereda sig och gå inom på www.facebook.com/thebandmeeting. Där finns alternativen och priser. Vi sitter ute under taket på Lasse i Parken. Om ni inte hittar, så fråga personalen efter Bandmeeting så visar de vägen.

Glöm som sagt inte att klicka "kommer" senast 28 maj så vi kan beställa bord.. Så ses vi 🙂

Redigerat av Minja
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

För er som missat att klicka "kommer" på evenemangsinbjudan, så är sista anmälningsdag framskjuten till 1 juni nu..

www.facebook.com/thebandmeeting. Har även lagt till en intressant intervju där nu som jag gjorde i fredags.

Ses på fredag 😎

Redigerat av Minja
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara att fråga vem som helst i personalen där efter "Bandmeeting" så visar de vägen. Vi sitter utomhus under stora taket. Jag har en skylt på mig som det står Bandmeeting på och kommer sätta ut skyltar på borden. Ses 🙂

www.facebook.com/thebandmeeting

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara säga tack för ett trevligt initiativ!

Tyvärr kunde jag inte stanna så länge.

Annars hade jag gärna gjort det.

Lärt mig mer om kompressorer och minglat lite till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...