Jump to content
Annons

Låtskrivare söker samarbete


johanmusic

Recommended Posts

Hej!

Johan Ahlenius heter jag, låtskrivare från Gävle. Har haft en sån här tråd här på forumet förr som gett många trevliga och givande samarbeten.

Jag skriver låtar som väl enklast kan beskrivas som kommersiell radiopop. Pop/r&b, pop/rock, pop etc etc. Målet för mig är att få skriva för andra artister, alternativt få låtar placerade i film och tv - har alltså inga egna artistambitioner, även om jag själv sjunger på låtar ibland om det krisar.

Är tekniskt obegåvad, vilket gör att jag helt enkelt inte kan göra bra demos till mina låtar. Det är där du som samarbetspartner kommer in i bilden.

Du kan producera och mixa, och du får även gärna vara duktig låtskrivare. Jag har ofta "färdiga" låtar som behöver proddas, men kan du bidra med input som gör att låten blir det bästa den kan bli så är jag naturligtvis öppen för det.

Lyssna lite på vad jag gjort själv och med olika samarbetspartners på: https://soundcloud.com/johan-ahlenius

PMa mig om du tror vi kan göra nåt bra ihop, så pratar vi vidare.

Fridens!

Mvh

Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 månader senare...

Tjena, kolla in på Jelipro.com så hittar du lite om det jag gjort. Hör gärna av dig så kan jag berätta mer om vad jag kan göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 2 veckor senare...

Hej Johan. Är själv från Gävle och skriver mycket musik i min  hemstudio. Allt ifrån pop/countryrock/dansband. Har (tycker jag själv) ganska bred musiksmak. Skulle vara kul att testa samarbete.

Vh Tony

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...