Jump to content
Annons

Segt/teknikstrul på forumet?


Neosus

Recommended Posts

Hej alla glada!! Forumet är bitvis riktigt segt för mig. Ibland tar det lång tid att posta ett inlägg! Riktigt irriterande är det.

Är det bara för mig som forumet är segt? Är det min dator och mitt internet som fuckar?? Eller är det fler som upplever forumet bitvis segt oxå?

Jag bara undrar.

Hare bra!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jo lika segt som i internets barndom när man surfade via modem. Jag gick datortek -96 och då skulle en ladda ner en bild. Det tog fram till lunch från kl 9.00. Antar att det tar tid för att det ligger så mycket reklam på sidan? Och ad-blockern får gå på högvarv för att mota Olle i grind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också dessa problem - forumet är bitvis segt och ibland när man postar ett inlägg postas det flera gånger istället, så du får samma inlägg flera gånger. Vilket förvisso är roande men kanske inte så praktiskt. xD

EDITH: Om det hjälper felsökningen så får jag detta felmeddelande:

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request GET /topic/82187-den-allmanna-snacktraden-2011-del-1/page__st__1320.

Reason: Error reading from remote server

Additionally, a 502 Bad Gateway error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Die Hard (oregistrerad)

Inte skrivit något på ett tag men sist så hade jag inga problem längre. Men det kanske går fram och tillbaka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Jag vet att man skickat till driften och felanmält, och att man har ökat kraften på servern. Men jag har rapporterat ännu en gång så får vi hoppas det löser sig snarast. Fortsätt säga till om det är segt med jämna mellanrum då det inte är alltid jag märker av det.

MVH

Anders

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag tänkte bara posta mitt felmeddelande jag alldeles nyss fick i en tråd, om det kan vara till hjälp:

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...