Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Så här skrev jag på Mickes forum.

"

Tar mig inte in på studio forum efter mitt senaste datorhaveri. Råkade använda fel lösenord så nu är jag totalspärrad på min vanliga dator. Kommer inte in på Mickes forum på min vanliga dator heller. Skriver det här på en gammal supertrög skräpdator jag kom över. Får se om jag kan komma i kontakt med studioöverheten och fixa så att jag kan komma in med min vanliga dator, annars är det nog finito för min del."

Link to comment
Dela på andra sajter

... och så här svarade jag: "Finns det kaffe finns det hopp... eller var det kopp?"

Bluddrik????

😆 😆 😆 😆 😆 😆 Bluddrik? Vadan detta? Du kunde väl kommit på något orginellare som, DeGe, Bubblebutt eller Den motvillige nykomlingen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev bjuden på pizza av en kollega i veckan (fan första pizzan på evigheter fast än jag varit sugen på "riktig" pizza riktigt jävla galet länge)... på min födelsedag faktiskt. Men jag tror, eller kanske rent av hoppas, att det var regelrätt "representation" då vi var hos en kund och han bjöd kunden på lunch och mig i samma veva. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev bjuden på pizza av en kollega i veckan (fan första pizzan på evigheter fast än jag varit sugen på "riktig" pizza riktigt jävla galet länge)... på min födelsedag faktiskt. Men jag tror, eller kanske rent av hoppas, att det var regelrätt "representation" då vi var hos en kund och han bjöd kunden på lunch och mig i samma veva. xD

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...