Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

vart te å göra en musikvideo till while my guitar gently weeps istället för looppedal. länkar när den laddats upp. ☺️

Blev det slide?

För några dagar sedan sa en tant till mig på stan "allt i livet styrs av hur man ser ut, på utsidan"

Blev det slida?

Känner en dam som fick höra i mitten av 60-talet när hon var 15 år ca i en tågkupé, så här ser en riktig arier ut.

😳 Ja, djävlar... vad svarar man på sådant?

PTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTbajsforumPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPT

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Men nu så! Jag syns lite mer i denna än den förra.

http://www.youtube.com/watch?v=MZXexOtVTzU&feature=youtu.be

Men nu så! Jag syns lite mer i denna än den förra.

http://www.youtube.com/watch?v=MZXexOtVTzU&feature=youtu.be

Båda in spelningarna är bra. Väldigt lika dock. Sången låter riktigt bra nu. Arrangemanget som helhet är också bra, men sologitarren kanske kunde va lite mer träffsäker här och där.

Höjdpunkten är dock leendet. Kommer helt osökt att tänka på........

The_shining_heres_johnny.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Drar man på de båda i DGs inlägg ovan och lyckas synka de något sånär blir det en psykedelisk upplevelse att titta på båda samtidigt. Håller med DG där. Sången känns mer i pitch, mer sammanhållen och inte så svajig och ansträngd. Det gäller att hitta sin styrka och tonart i rösten. Det låter då klart bättre än att man försöker låta som någon annan. Verkar som du är på väg rejält framåt där. Saknar lite sitar som stöd där, lite Harrysonskt.

Bra!!!

Morn´ & kpd!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Du?

Glömde bort det. Är årsbarn med Humphrey Bogart. Då är det väl jag som är världens äldste nu? Inte mycket att se fram emot då.

Om det dyker upp några murvlar och snokar om hemligheten med att bli så gammal lär dom få en skaplig överraskning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...