Jump to content
Annons

professionellt låtskrivar-team söker sångare!


Gäst

Recommended Posts

Hej!

Jag är del av ett gäng låtskrivare som ständigt får in nya uppdrag.

Vi behöver därför utöka vårt förråd av sångare. För tillfället har vi tre killar som sjunger. Indie, rock och house.

Vi söker både killar och tjejer, erfarenhet spelar ingen som helst roll. Rösten är det viktiga.

Plus är om du har tillgång till att spela in sång själv.

Vi söker demosångare framför allt. Men då vi pitchar till mycket dj:s kan din röst komma att användas i den officiella releasen.

Om det finns någon kille därute som är grym på RnB och har ton som liknar MNEK vore det guld!

Låter detta intressant är det bara skicka iväg ett pm till mig med något slags klipp där du sjunger.

Så snackar vi artister, betalning osv då.

MvH/ Alex

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons
  • 5 veckor senare...

Hej Alex!

Jag är sångerska och låtskrivare på heltid, driver eget företag för min musikverksamhet och lägger sång på andras låtar.

Jag är bosatt i Stockholm, har tillgång till full studioutrusting samt kan spela in professionell sång på egen hand och skicka över färdiga filer.

Jag har erfarenhet av många olika genrer så som soul/pop/indie/jazz och r&b, har tagit sånglektioner i fem år varav en tvåårig röstteknik- och yrkesförberedande artistutbildning.

Besök gärna min soundcloud för lyssning och vidare kontakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...