Jump to content
Annons

Två bandmedlemmar, keyboardist och basist till nytt dansband


Gladys

Recommended Posts

Två bandmedlemmar, keybordist och basist sökes för etablering av modernt dansband i Linköping/Östergötland. Vi som söker dig har blandad erfarenhet av turnéliv och spelningar i ryggen. Du ska brinna för musiken, tycka att det är vansinnigt roligt och gilla att stå på scenen. Har du samma inställning som oss är vi nyfikna på dig oavsett erfarenhet. Glädje och utstrålning är viktigast! Berätta kortfattat vem du är (ålder, bostadsort), din musikbakgrund och erfarenhet samt telefonnummer. Vi spelar på fritiden och satsar på att få regelbundna spelningar. Utrustad replokal på gång. Var med från början så har du möjlighet att påverka repan!

Redigerat av Gladys
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...
Annons

Hej.

Jag är en rutinerad amatör- basist med mycket gott gehör som spelat bas sedan jag var 14 år då jag började med kontrabas och fortsatte med elbas. Har tills för en tid sedan haft en Fenddr jazzbas som jag blev av med och köpte en billigare bas med bra mikrofoner. Har en Fender bassman20 rörförstärkare som låter bra och med mikrofon kan ljudvolymen höjas.

Här spelat med i olika konstellationer och har arbetat en kortare tid med Erik Frank.

Ring 0736541241 eller skicka ett mail till

tony.olofsson@yahoo.se

 

Redigerat av Baseman
Kompletterande uppgifter
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...