Pedalbygge! Tänkte göra hemmagjord volymsänkande pedal, vet inte om den kommer funka.
-
Senaste foruminläggen
-
-
Similar Content
-
By Studio
A landmark in classic reverb, delay, and modulation effects. Beautifully built upon powerful new dual-processor engines and UA's proven analog modeling expertise, UAFX delivers sonic authenticity far beyond all other stompboxes.
-
By Björn Olsberg
MarkBass Mark Vintage Pre är en kompakt och mångsidig pedal för basister och som du kan både öva och resa med, såväl som använda i studion.
-
By philip29
Hej!
Jag har en Dynacord Digital Hit Natural bass 20". Problemet är bara att jag hittar ingen info om den på nätet. Har googlat i timmar men inte fått fram något konkret bara några bilder. Nån som sitter på lite info om denna?
-
By Carl Löfgren
När Tama började bygga sin pedal Speed Cobra var målsättningen att skapa en pedal som klarar allt utan kompromisser. Speed Cobra är både extremt snabb och kraftfull - men funkar lika bra för tunga och långsamma rytmer - tack vare särskilt utvalda kullager (som även används i precisionssystem som hårddiskar och ABS bromsar). Även klubban har en särskild konvex form för att ge en fyllig resonans - men huvudet kan roteras för att ge en större anslagsyta och maffigare attack.
Tama Speed Cobra Black Edition kostar 1 995 kronor och finns att köpa hos välsorterade musikaffärer.
Tillverkare: Tama (www.tamadrum.co.jp)
Kontakt: Crafton (www.crafton.se)
Prova 3 nr av Studio för bara 99 kr!
Klicka här för att visa nyhetsartikel
-
By wickoo
mitt första seriösa försök på en färdig elektronisk låt. Låten är gjord i reason och tog ungefär 10 timmar att göra. Kritik och kommenterarer är varmt välkommna, vill bara bli bättre och bättre!
MVH!
-
-
Veckans populäraste ämnen
-
Senaste låtarna
-
Free
-
Free
-
Free