Jump to content
Annons

Sångare & låtskrivare söker ljudtekniker/mixning/mastringhjälp!


Joel Liljekvist

Recommended Posts

Godkväll!

För att fatta mig kort så sitter jag här med en låt jag har spelat in, enkom använt ljud från mitt piano (yamaha p95) och jag är inte riktigt kalasvass på biten när det gäller att mixa/mastra. Framförallt inte när det gäller röster/sång.

Jag letar efter någon godhjärtad (och kompetent) själ som vill hjälpa mig mixa låten så den åtminstone är "godkänd", den är en överaskning till min bästa vän och vågar inte riktigt skriva mer utifall att "hen" skulle lista ut något (smart en) men kan som sagt inte få ett avslut på den utan hjälp!

Vad gäller betalning kan jag väl skrapa ihop så gott jag kan om det är så att det kostar.

Jag är dock väldigt rädd att låten/materialet blir stulet, vet inte riktigt om det gör någon skillnad att skriva det, men hoppas återigen som tidigare nämnt att en godhjärtat själ vill hjälpa mig med detta..

Om det sedan dessutom blir bra och att vi jobbar bra tillsammans kan jag absolut tänka mig att fortsätta med ett par låtar framöver/ i framtiden om det är så!

Jag använder mig av Logic 9, men om det behövs kan jag exportera alla delar för sig och visa på vilken sekund/minut allt ska ligga på. Så jag är inte omöjlig på det viset!

Skriv en sväng om det kan tänkas vara något så tar vi det därifrån?

(Hoppas detta inlägg hamnade på rätt ställe och ber om ursäkt på förhand om den inte gjorde det.)

Mycket varma och vänliga hälsningar, eder Liljekvist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...