Jump to content
Annons

söker en duktig etablerad producent för sammarbete inom Reggae/Hiphop/ Rnb. sve&eng


Baboucarrjeyez

Recommended Posts

Hej

Baboucarr var namnet och har hållt på med musik så länge jag kan minnas mycket inom svensk hiphop / reggae / rnb men även på engelska. Jag är sångare i grund och botten men mångsidig på alla sätt. Sitter på värdefulla talanger säger alla mina nära och kära och har alltid varit en ide spridare. Skriver mycket och även producerar själv. Men känner att jag skulle vilja ha sammarbete med någon som är etablerad och har folk i kedjan. Just nu är jag sugen på att släppa en demo lagom till sommarn mem vill göra om musiken på den. Är det någon som är intresserad hör av dig och klickar vi så kommer vi kunna åstakomma magi jag är en hungrig själ.

Mvh Baboucarr jeyez

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons

babo. det är inte bara få en producent som proddar låtar. all som proddar går från gunden till topp. det finns så många artister du vet. Kan va bra lägga upp vad du kan och hur din röst är. samt har du proffs grejer. eller vilken utrustning du andvänder och om du e duktig.

Tex jag kan inte säga gjort något som är proffsigt för jag inte lagt upp något direkt.

Men därimot har jag 3 artister jag kör med. men har inte satt igång riktigt än. har för tillfället gjort 500 midis man kan andvända.

Har diplom i utbildning. Men det e svårt veta vad som är proffsigt du vet. Asså tex = duktig producent kan mixning och sånt. bra med EQ.

Sen kan en producent som itne kommit igång ännu bli större en känd idag du vet. Det e svårt säga. Bättre skriva söker en ruktig producent som vill lyfta mig frammåt.

Det är ungefär som skriva ge mig tommy ekman. 😛

Man vet ju inte vad du kan osv. men lycka till med det du gör endå. Du kanske e skit grymm det vet man aldrig. sj söker jag en artist som kan sjunga samr göra reggae sång. och sådär. ofc rap också.

Hoppas du lyckasi alla fall 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...