Jump to content
Annons

Trycka skiva själv


SprucePoint

Recommended Posts

Hej.

Har sökt som en galning efter en tråd men hittar bara några gamla från 10 år tillbaka. Ni får länka om ni hittar något forum för detta..

Jag behöver hjälp med cd-r skivor med printeble ovansida för bäckstråleskrivare MEN den måste ha silvrigundersida alltså inte grön eller ful blå så det ser b-igt ut.Förslag vart jag köper detta?

Sen billiga skivfodral, vanliga jewelcase och inte något slim-aktigt. Spelar ingen roll om det är genomskinliga eller what ever. Det måste ju finnas billigt nånstans? Det ska alltså vara billigare än biltemas som ligger på 6kr st

Sen är det de här med papper, dubbelsidigt fotopapper halvglansig som inte är super tjocka. Vad för papper ska jag använda? har haft mattfotopapper dubbelsidigt som verkligen var för tjockt och inte hanterbart

Tack..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är du säker på att skivorna glenna länkade till inte fungerar? Det står att de är printable.

Annars är det ju bara till att fortsätta klicka dig vidare på menyn till vänster. Där finns alla möjliga typer av printable CD.

Redigerat av Momo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...