Jump to content
Annons

CDJ-800 MK2


fillifjonkan

Recommended Posts

Hejsan,

Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig där ute, jag är helt lost just nu och behöver få lite rätsida. Kablar och sånt är inte min grej helt enkelt.

Jag bokstavligen fick två CDJ 800 MK2 som knappt är använda och fungerar prima (har inte spelat så mycket innan alls så är rätt newbie men tänkte det kunde vara mysigt med en ny hobby inför hösten, impulsiv som man är), dock så saknas ena ström kabeln till ena, så vart kan jag skaffa en ny? Finns det på typ Clas Ohlson? Har ni en länk vore det gulligt som attan.

Samt vilka övriga sladdar är att rekommendera för ljud osvosv och är det möjligt att göra någon variant att köra ut ljudet ur datorn med ljudkort i stället för högtalare eller är det väl värt att investera i ett par högtalare?

Och naturligtvis mixerbord, är det ett måste att köpa Pioneer för att undvika skräp eller finns det andra schysta tillverkare?

Tänkte som sagt bara vara hemma och mysa med grejerna så inget fancypancy är nödvänigt.

Tack på förhand

MVH förvirrad impulsiv tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...