Jump to content
Annons

Kan inte höra låtarna?


GothenburgerDressing (oregistrerad)

Recommended Posts

GothenburgerDressing (oregistrerad)

Hej hopp!

Mitt första inlägg på detta forum! Har letat efter lämpligt subforum att skriva detta inlägg i och detta var det minst dåliga. Är det det bästa också, eller borde jag skrivit nån annan stans?

Jag försökte mig på att lyssna på låtar som folk laddat upp i den lilla lila låtspelaren men ingenting händer när jag trycker på Play-knappen annat än att triangeln ändrar färg på mouse-over. Jag använder win7 64 och Firefox 33 (jag vet att den är gammal, ja!) och har inga problem i övrigt med websidor som inte funkar och så.

Men lyssna på låtar var ju lite av vitsen med att registrera mig så det vill jag gärna göra.

GD

[edit]

Ser nu att man kan ladda ner filer för att lyssna men ... kom igen nu då! 😆😛

Redigerat av GothenburgerDressing
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

ummm ... "varningsnivå"???

Japp, varningsnivå. Nu ligger du pyrt till, kompis...

Nej då, så här ligger det till; det är inte förrän du får en varning som det kommer upp något där. Dessutom är det bara du själv som kan se varningsnivån. För att inte dra på sig varningar e t c så följer man forumreglerna så gott det går.

Välkommen till forumet och hoppas att du ska trivas här 🙂

Vänligen,

CHAE, moderator

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

GothenburgerDressing (oregistrerad)

Haha ett sånt välkomnande ... 🤪

Men mp3-spelaren som inte låter, beror det på att den inte börjar spela förrän hela låten är nerladdad som på 90-talet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...