Jump to content
Annons

Tråkiga trådar eller lågt intresse?


slejnard

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Ja du lyckades själv med att skriva en tråkig tråd. 😆 Nä men allvarligt så är det väldigt sällan några intressanta trådar eller diskussioner längre. Känns som ett PRO-forum man är på nu för tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Det passar mig alldeles ypperligt! 🥰☺️

Ja du är en sån där gubbjävel som spelar gubbrock så det passar dig utmärkt. 😠😄

Link to comment
Dela på andra sajter

På sommaren har det alltid gått ner rejält - men verksamheten har definitivt avtagit efter att papperstidningen försvann.

Vi som trots allt fortfarande är aktiva får väl dra igång ett helt gäng med trådar som kan tänkas locka hit fler - kanske en del lite provocerande trådar i stil med Valles beryktade fredagstrådar...? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

På sommaren har det alltid gått ner rejält - men verksamheten har definitivt avtagit efter att papperstidningen försvann.

Vi som trots allt fortfarande är aktiva får väl dra igång ett helt gäng med trådar som kan tänkas locka hit fler - kanske en del lite provocerande trådar i stil med Valles beryktade fredagstrådar...? 😉

Det verkar som att vi måste lura tillbaka Valle hit? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

-Det händer så lite nu förtiden....

-Men gör nått åt det då!

-Nä, jag har inte tid... är upptagen med att vänta på att någon annan tar tag i saken...

😐🙂🙁

Klockrent! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

-Det händer så lite nu förtiden....

-Men gör nått åt det då!

-Nä, jag har inte tid... är upptagen med att vänta på att någon annan tar tag i saken...

😐🙂🙁

Ok börjar göra nåt då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Valle började ofta gråta när man inte höll med honom. Han är nog forumets största dramaqueen genom tiderna.

Sen hade vi Glaskatten eller James Blansing som han också hette som ofta hamnade i diskussioner med Claes och demonproducenten.

Oftast hade Blansing fel men kämpade ändå på för sin sak.

Sen hade vi Per Ekberg som försökte övertyga Analogfreak att Frostdatorerna var värda sitt höga pris.

Ja det har vart många roliga figurer på forumet genom åren. Man får inte heller glömma Ewertsson som var en väldigt speciell figur.

Men nu är forumet dött eftersom man utplånat alla dessa som sågs som besvärliga.

De försvann själva härifrån. Visst varningarna haglade som spön i backen på oss alla som vägrat infoga oss i flockmentaliteten. Men att lipa för en varning var det bara Valle spm gjorde. Sen alla mamma-tutte-finniga tonårskillar som gnällde och hotade med att säga upp sig härifrån när de blev tillsagda att söka istället för att ställa frågor som frågats tusen gånger men var för lata för att orka söka eller ens orka läsa en sida manual.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är kvar 🙂 Men skriver alldeles för lite. Det har jag alltid gjort, hehe. Är dock inne här varje dag och letar något roligt att läsa.

Tror att man skulle kunna optimera forumet också så det lockar till att skriva och läsa mer.

Har varit här mer än 10 år nu ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag saknar Nattvaktaren - då hände det grejjer! Är inte inne så ofta. Spelar dock in så fort chans uppstår. De senaste grejorna jag köpte funkade klockrent från start. Rätt vad det är så är det väl nåt som strular, förstås! Själv har jag väl förfallit till att kolla Youtube när det gäller nåt nytt att lära i PT eller Logic. Hoppas dock kunna läsa ikapp en del nu under ledigheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

För min del är det nog lite att de trådar som finns inte är så intressanta.

Antingen handlar det om nåt över ens förmåga, eller så är det tjafs om ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju undra vad det är som gör att de som anses vara jobbiga på något sätt blir omnämnda medans de som bidrar till god ton och kunskap står utan namn?

Jag skulle vilja tacka Olsberg, Anders F, Linus, Memphis, Killwithskill, Cathrine, Claes, CHAE, Sonefors, Rainydays, Everlastingrecords, Pesek och alla andra som min virrpanna inte minns namnet på just nu. Ni har alla, i min värld, förgyllt forumet vilket jag är mycket glad och tacksam för, så, ett stort tack till er! 🙂

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

VHS (oregistrerad)

Den vanliga forum döden bara, facebook är nog delvis skyldig, för mycket annat på nätet som tar uppmärksamhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...