Jump to content
Sign in to follow this  
Mosray

Samarbete inom House/EDM musik

Recommended Posts

Jag letar efter någon som är intresserad av att inleda ett samarbete och är intresserad av House/EDM/Elektronisk musik.

Det skulle vara bra med någon som är bra på att sjunga, eller någon som är bra på att skapa avancerade melodier.

Här är de låtar jag har lagt ut på spotify:

Jag har även gjort en del remixer och andra egna låtar som jag ska göra om och släppa ut under sommaren.

Skicka gärna ett PM om du är intresserad.

Annons

Du får nog jobba lite på din mixing och kvalitet lite mer 😉 Även melodierna är väldigt "osmakliga" och känns inte riktigt profsiga! MEn lycka till med att hitta någon att sammarbeta med 🙂

Du får nog jobba lite på din mixing och kvalitet lite mer 😉 Även melodierna är väldigt "osmakliga" och känns inte riktigt profsiga! MEn lycka till med att hitta någon att sammarbeta med 🙂

Du har nog dessvärre en aning mer att lära dig inom denna bransch. Jag förstår varför du inte gillar min musik, då din musik har så pass hög pitch att man får ont i öronen och du borde kanske lära dig vad sidechaining är? Men lycka till till dig också förresten!

Edited by Mosray

Du har nog dessvärre en aning mer att lära dig inom denna bransch. Jag förstår varför du inte gillar min musik, då din musik har så pass hög pitch att man får ont i öronen och du borde kanske lära dig vad sidechaining är? Men lycka till till dig också förresten!

Exakt därför du borde göra som mitt råd... Du lyssnade förmodligen på min gamla musik. Men nu dem senaste 4 månaderna har jag bara jobbat på min mixing och ser verkligen resultat. Bara för att jag säger att du behöver träna på något behöver du inte bli sur och säga att jag borde lära mig vad sidechain är! Jag vet vad sidechain är, men om du lyssnar på mine ett år gamla låter visste jag kanske inte det. Det är just därör jag sa till dig att du borde jobba på den.. 🙂

Edited by AtoneMusic