Jump to content
Annons

Bra budget in ear hörlurar med mic för de som har väldigt små öronkanaler ?


Ekstasis

Recommended Posts

Ja jag söker ett par hörlurar jag kan ha till min telefon, något som inte kostar så mkt, gärna något i prisklassen Phillips Tx1.

Tx1 var ett alternativ men såg att det inte var så bra för de med små öron kanaler.

Xiaomi pistons 3.0 är också ett alterntiv hurvida dom passar min öron vet jag ej.

Kan tillägga att jag inte provat så mkt in ear lurar innan mest sånna man fått med gratis till diverse produkter, men kan säga av dom jag provat har någon aldrig passat så att det låtit bra..

Så kanske är vettigare att sats på öronpluggar ?

Jag är INGEN basmänniska balanserat ljud gärna sparkly diskant.. men inte allt för vass...Gärna mer balanserat då.

Men för mkt bas orkar jag inte med då de generarar för mkt tryck vilket tröttar ut mina öron.

Redigerat av Ekstasis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

och en annan sak jag undrar, är om t.e.x de storlekarn som inte passar som följer med lurarna, kan man köpa 3e parts som är väldigt små som kanske passar min öron bättre ? (tänkte inte på det innan). Oftast skickar dom ju med 3 storlekar..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...