Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej,

Hoppas du mår finfint.

Albin heter jag, 30 år och jobbar som sångare, demosångare, låtskrivare och musikproducent.

Sedan en tid tillbaka har jag börjat göra demojobb som har gett mycket bra resultat åt båda hållen inom olika musikstilar som pop, rnb, house (EDM) med mera. Så nu börjar jag erbjuda mina tjänster härinne också.

Här är min senaste låt jag har skrivit (under progress) som ni kan lyssna på för att få en uppfattning om hur min röst låter:

www.youtube.com/watch?v=yxi-vbkDotw

Vill ni höra mer så kan ni besöka: www.instagram.com/albinloan

Där sjunger jag live, acapella utan mixning av röst med mera.

Hör av er till min mail: albinloan@gmail.com så utgår vi därifrån

Tack,

Mvh

Albin

post-25881-0-76220000-1430924559_thumb.jpg

Redigerat av AlbinLoan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan ju ha fel men är det autotune som messar upp sången lite? Bra röst annars.

Här har du en låt där jag använt mig av pitch correct. Med meningen att det ska låta lite knackligt:

https://soundcloud.com/albinloan/no-alone-demo

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där var riktigt jävla bra! Det som fångade mig var att du inte bara sjöng rent och tekniskt snyggt utan att du har ett uttryck. Jag upplevde att du ville säga något med det du sjöng och det är tyvärr något alldeles för ovanligt idag. Jag har tyvärr inget i dagsläget att sjunga på men det kommer nog nån dag och då ska jag ha dig i åtanke. Två tummar upp! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där var riktigt jävla bra! Det som fångade mig var att du inte bara sjöng rent och tekniskt snyggt utan att du har ett uttryck. Jag upplevde att du ville säga något med det du sjöng och det är tyvärr något alldeles för ovanligt idag. Jag har tyvärr inget i dagsläget att sjunga på men det kommer nog nån dag och då ska jag ha dig i åtanke. Två tummar upp! 🙂

Tjena!

Tack så mycket min vän. Du har helt rätt, vill säga mycket med Smile 4 me. Jag har sökt ett tag efter någon som kan knyta påsen produktionsmässigt med låten. Men funderar på om jag ska göra den klar i en akustisk form som den är. Men vill också göra en EDM version av den.

Skoj att du diggar, verkligen! Do so!

Tack

Mvh

Albin Loán

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...