Jump to content
Annons

Recommended Posts

Guest Nikkie
Posted (edited)

Hej.Nikkie här.

Har varit här och kollat ett bra tag och lyssnat på era låtar o så.Kul att det finns så mycket variation på musikstilar här 🙂 Jag själv håller på med det mesta inom musik typ fuskar på det mesta, multiistrumentalist eller nåt!! huvud instrumentet är väl gitarr men har kommit på sista tiden att det är rätt kul att sjunga.Tidigare har jag bara körat i olika sammanhang. Är rätt svag för 80-talshårdrock som Def Lepard,Lissy,Talisman,Winger,shotgun messiah den melodiösa typen alltså.Jag är intreserad av sammarbeten över nätet om det är någon som behöver sångare så är det bara att hojta till,jag ska fixa så att jag kan lägga upp några låtar på nån server så får ni höra hur jag låter.

H//Nikkie

Edited by Nikkie
Annons
Posted

Hoj och välkommen!

Kul att folk fortfarande kommer ihåg Talisman.... såg dem på sweden rock för något år sedan, kanonbra gig.

Guest denton
Posted

Hejsan, kul med en till som diggar hårdrock från 80-talet

Guest Stinkey
Posted

Willkommen hit ska du va'!!! 😉

Posted

Whälkommen in i stugan

Posted

Talisman... wohoo.. 'If you need somebody." hmmm.. vissa låtar från den tiden sitter fastnitat i benmärgen tror jag.. kul med ytterligare en melodiösrockare då

Välkommen hit alltså

Posted

Jaha, du brollan! Nu är du alltså på plats! Tror du att vi vågar lägga upp något samarbete för granskning........... 😕