Lindeberg Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 (edited) Imorgon spelar P3 Lab ännu en Bevlar-låt, Nattvaktarens "Lamb's Bread" som vi släppte för några månader sedan. Slå på P3 cirka 20.55 och hurra för er favorit! Den ursprungliga skryttråden (förlåt förlåt... ) hittar ni här. Grattis Nattis. 😄 edit: Lamb's... var ju en forumdemo en gång i tiden också. Tråden hittas här! Edited April 15, 2005 by Dumb Dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Grattis Bevlar och grattis nattvaktaren. Det har blivit någon radiotimme totalt för bevlar snart, väl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Har den nertankad så jag lyssnar inte imorgon men jag hurrar för Nattis och Bevlar ändå! Hurra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Grattis igen! Hur har Bevlar råd att köpa så mycket airtime??? & drogpropaganda på bästa sändningstid!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nurfen Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Köpa airtime på P3 Lab? Tror du missat något.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 (edited) Köpa airtime på P3 Lab? Tror du missat något.. Om du bara visste hur mycket tid & pengar jag har lagt ned på att få låtar spelade i p3 lab... Nej just det, mina låtar hamnar ju på A-listan. Det är ju DEN som jag får betalt för. Edited April 17, 2005 by Danny Cort Link to comment Share on other sites More sharing options...
nurfen Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Nu tror jag du missade vad jag skrev överhuvudtaget. Godnatt 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kill All Autotuner Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Lambs bread ? det är väl knappast något av hans bättre alster . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts