-
Senaste foruminläggen
-
-
Similar Content
-
By BeyondLife
Hej!
Jag är en tjej som alltid vänt mig till musiken, både när livet är jobbigt likaså som när allt fungerar som vanligt. Och jag har sedan barnsben tyckt om känslan som uppstår av att sjunga.
Så jag tänkte som en kul grej börja lägga upp olika acapella versioner (har ej riktig utrustning ännu) av redan existerande låtar då jag har lite för mycket fritid över just denna tid i mitt liv, haha. Men även om det bara är för kul skull så vill jag gärna att det ska vara bra eller åtminstone någorlunda bra och sen utvecklas till ännu bättre. Så..! Jag behöver med andra ord all er feedback på min sångröst!! Observera dock att jag bokstavligen nyss börjat sjunga.
Här är länken till en av mina SoundCloud tracks (ni får gärna kolla in de andra också): Listen to Acapella of Britney Spears - Someday (I will Understand) by Mariam #np on #SoundCloud
https://soundcloud.com/missnonymous/cover-of-britney-spears-someday-i-will-understand
Jag växte upp med musiken under sent 90-tal/tidig 00-talet. Och det är den som inspirerade mig till att tycka om musik extra mycket! 🙂
-
By allkan
Hej!
Jag har nyligen fastnad vid en låt som från ett isländskt band som heter Sigur Rós varav låten heter Varuo. Jag har speciellt fastnat vid sången och undrar hur jag skulle kunna tänkas få ut sången ur låten, för att i sin tur göra en remis med hjälp av den? 🙂
Jag är tacksam för era svar!
-
By Timbman
Hej söker någon som kan ställa upp på sjunga i en houselåt. Låten är inte påbörjad då jag måste anpassa melodier och linkande för just din röst. Nu tänker du säkert, varför skulle jag ställa upp på någon där jag deltar gratis? Jo, jag kommer absolut att försöka släppa låtarna via olika skivbolag och så kommer jag att marknadsföra era artistnamn som länkar direkt till eran fanpage. Jag laddar upp på Soundcloud och om låten lyckas bättre med fler viewers gör jag ett Youtube klipp, där jag känner någon professionell redigerare.
Var vänlig och hör av dig, antigen nedan eller på Pm om ni är intresserade! /Tack Mvh..
Ps: Har ingen stor studio så att det du behöver göra är att bara skicka acapellan till mig och vi fixar det.
-
-
Veckans populäraste ämnen
-
Senaste låtarna
-
Free
-
Free
-
Free
-