Jump to content
Annons

Länklista till svenska musikaffärer på nätet


The Mr

Recommended Posts

Annons
  • Svar 69
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Jag hade tydligen fel, jag trodde intresset skulle vara större för en sån grej. Nu har ju iofs stefans musik en sådan länklista fast större. Men tänk på det´. Vi skulle kunna ha en alldeles egen, helt för oss själva, här på forumet. En svindlande tanke ellerhur... 😱 Kom igen nu, ge mig era länkar!

The Mr... 🙁

Redigerat av The Mr
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har handlat många gånger på musicians-gear.com i tyskland. Låga priser och det har funkat bra varje gång hittills.

Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen.

Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där...

The Mr... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har handlat en hel del hos Thomann (www.thomann.de), vilket alltid har varit både billigt och smidigt.

Jag handlade på thoman och det var ett jävla krångel från början till slut..

Jag ville båda svartmåla och svartlista dom, men tack vare en tysk vän, så funkade det bättre. De förstod vad jag ville. Engelska funkar inte med tyskarna

Skönt att din beställning fungerade bättre

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen.

Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där...

The Mr... 🙂

Njae, om du med näthandla menar att man kan lägga i en varukorg så finns inte det på JAM. Du måste maila varunummer och personuppgifter till dem om du vill beställa.

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen.

Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där...

The Mr... 🙂

Njae, om du med näthandla menar att man kan lägga i en varukorg så finns inte det på JAM. Du måste maila varunummer och personuppgifter till dem om du vill beställa.

Håkan

...och då anser i alla fall jag att det inte är en nätbutik.

The Mr... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
musik (oregistrerad)

Hej!

Vad sysslar ni med?! Det finns ju bara en affär...

www.recordsbymail.com

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga: Varför har du satt JAM under "vanliga musikaffärer"? Den är ju lika mycket på nätet som musikbörsen. Jag har handlat där alla gånger utan att besöka butiken personligen.

Jag var inne på detras hemsida nu, men jag kan inte se hur man kan "näthandla" där...

The Mr... 😛

Njae, om du med näthandla menar att man kan lägga i en varukorg så finns inte det på JAM. Du måste maila varunummer och personuppgifter till dem om du vill beställa.

Håkan

...och då anser i alla fall jag att det inte är en nätbutik.

Ok, I see your point.

...men jag tycker faktiskt att deras sätt är bättre! Det är ju liksom svårt att pruta med ett internetformulär!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...