Gromit Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 (edited) Hej! Nu har jag två låtar som behöver sång. Jag har inte skrivit/spelat in någon sångmelodi eller text, utan föredrar att en sångerska/låtskrivare gör detta. Låtarna är öppna för ändring, det är inte helt spikat att de måste låta till 100% som de gör nu. Om vi båda blir nöjda med slutresultatet är min tanke att skriva fler låtar i samma genre, helst ett helt "album". Samarbete kan ske via Internet, eller i Malmö, dock kan jag tänka mig att sätta mig på tåget om du bor nån annanstans i landet och vi behöver träffas. Här finns låtarna, de heter "Under the Stars" och "Now or Never": https://soundcloud.com/danyal-sweden Mvh Daniel Edit: Såg att många lyssnat på låtarna, givetvis får ni gärna kommentera. Konstruktiv kritik är alltid välkommen 🙂 Edited February 7, 2015 by Gromit
Lina99 Posted May 18, 2015 Posted May 18, 2015 Hej! Jag är intresserade och skulle kunna sjunga. Bor ganska nära dig. Kontakta mig här: linahej@outlook.com
Recommended Posts