Jump to content
Annons

Hardstyle Lund//Malmö/Skåne


Bjornens

Recommended Posts

Hej,

Jag bor i Lund och försöker producera hardstyle. Jag känner ingen annan som gör det, men det hade varit kul att kunna utbyta idéer och erfarenheter med andra.

Om du bor i Malmö/Lund eller möjligen Skåne så hade det varit kul att lära känna dig som har samma intresse som mig.

Jag är 37 år och jobbar i logic på en Mac. Hur gammal du är eller vilken daw du använder spelar ingen roll.

Jag har inte gjort några färdiga låtar som är felfria, men här kommer ett ex på en låt med en del brister.

//Björn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
Annons

Hej,

Jag bor i Lund och försöker producera hardstyle. Jag känner ingen annan som gör det, men det hade varit kul att kunna utbyta idéer och erfarenheter med andra.

Om du bor i Malmö/Lund eller möjligen Skåne så hade det varit kul att lära känna dig som har samma intresse som mig.

Jag är 37 år och jobbar i logic på en Mac. Hur gammal du är eller vilken daw du använder spelar ingen roll.

Jag har inte gjort några färdiga låtar som är felfria, men här kommer ett ex på en låt med en del brister.

http://youtu.be/kg4_1ttdoKc

//Björn

är du dj med?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...
På 2015-02-04 på 21:14, Bjornens säger:

Hej,

 

Jag bor i Lund och försöker producera hardstyle. Jag känner ingen annan som gör det, men det hade varit kul att kunna utbyta idéer och erfarenheter med andra.

 

Om du bor i Malmö/Lund eller möjligen Skåne så hade det varit kul att lära känna dig som har samma intresse som mig.

 

Jag är 37 år och jobbar i logic på en Mac. Hur gammal du är eller vilken daw du använder spelar ingen roll.

 

Jag har inte gjort några färdiga låtar som är felfria, men här kommer ett ex på en låt med en del brister.

 

 

 

//Björn

 

Ganska gammalt inlägg, men alltid intresserad av sammarbete. 42 och boende i Helsingborg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...