Arete Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 * LÅTNAMN: Skyddslager * ARTIST/GRUPP: Arete * GENRE: Ambientpop * LÅTLÄNGD: 3:41 * KOMPOSITÖR: Mattias Andersson * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5.1mb * STATUS: Skiss * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ambientpop, vad kan det vara? Jag kan skapa ljud, det tycker jag om. Skriv nåt efter klicket.
Neko Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 Udda, låter som någon spränger bergrum på mars och skickar en halvdan ljudinspelning av det hit, ackompanjerat av len men småsur röst och avlägset rop-på-hjälp-synt. Blir lite tokig på delayet på sången. Introt är nog lite långt om man skulle bry sig om sådant.
sisältää Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 Jaa.. känns som ett långt intro. Det beror på att inget driv finnes, inget sväng. Men allt behöver ju inte svänga. 🙂 Schyssta ljud faktiskt, väl avvägda. Ambient kan du ju kalla det, men pop? 😆
Arete Posted April 13, 2005 Author Posted April 13, 2005 Tja ett lager eller två till kanske man kan klämma in där i början för att få lite mer "action" i det hela. Och pop... ja sången är ju lite poppig tycker jag ;-)
Recommended Posts