Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Tack för tråden förresten Linus. Hoppas du haft en bra jul och nyår?

Den ena efter den andra var sjuk. Det var inte min favoritjul men vi hade det bra ändå. Själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Den ena efter den andra var sjuk. Det var inte min favoritjul men vi hade det bra ändå. Själv?

Tråkigt Linus. Men det är ju så det blir ibland.

Här var det tvärtom .Alla var sjuka innan jul. Mor min, låg på sjukhus till en vecka innan julafton, så alla var med och alla var glada över att alla kunde vara det. Så det har varit en jul i ro och stillhet här för en gång skull.

Dessutom så har ju Juniorkronorna levererat hit tills. För mig så innebär första advent bara att det snart är JVM i Hockey snart. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Provat chromecast någon? Funkar eller? Tänkte köra den via min iPhone 4s. 😑

Har då iaf beställt en och installerat appen.

Tyckte det var lite sådär att köra med chromecast. Så jag kopplade min laptop till tv:n istället. Men en jag orkade å andra sidan inte fippla så mycket med alla inställningarna iofs. Och med trådlöst nätverk så blev det onödigt med laptop och chromecast. Särskilt med tanke på att jag hatar att använda luren när jag surfar.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte det var lite sådär att köra med chromecast. Så jag kopplade min laptop till tv:n istället. Men en jag orkade å andra sidan inte fippla så mycket med alla inställningarna iofs. Och med trådlöst nätverk så blev det onödigt med laptop och chromecast. Särskilt med tanke på att jag hatar att använda luren när jag surfar.

Ok va gott 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Du använder TVn som bildskärm för telefonen. Så du kan t ex youtuba på TVskärmen med en mobil samt chromecast. Ellr bara surfa in hit och spamma men läsa allt på dumburken istället. Finns en massa andra appar med. Som Netflix osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du använder TVn som bildskärm för telefonen. Så du kan t ex youtuba på TVskärmen med en mobil samt chromecast. Ellr bara surfa in hit och spamma men läsa allt på dumburken istället. Finns en massa andra appar med. Som Netflix osv.

Beställde från Elgiganten så skulle en få tre månader gratis viaplay.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en äldre Samsung Blueray spelare med smart-tv men den har äldre programvara i sig så netflix finns inte med av någon dum anledning. Däremot finns bl.a.viaplay i den.

Men jag vill kunna se netflix oxå men kan ju förstås använda lapptoppen men orka dra med sig den varenda gång jag åker hem. Men en nyare och större Samsung smarttv är jag sugen på. Men chromecast är ju ändå en billig variant.

Såatt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...