Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Sitter med ett projekt där spåren börjar ta slut.....är inne på spår 30 nu, och inser att jag kommer behöva ett tiotal till innan jag blir färdig....

Hur bär man sig åt för att få till fler än 32 AudioInstrument?

Har inte tittat nogrannare på det ännu, men jag tänkte se om jag kunde vara lite förberedd för detta innan jag hamnar i situationen.....så jag vet hur jag skall lösa det, om det över huvud taget går!? annars får man väl bounca ner lite grejor....men det borde väl gå att köra fler instrument!?

Nån inställning?

Annons
Posted

Skapa ett nytt audioobjekt bara. I Logic5.x kan man ha upp till 64 instrument. antar att man kan ha fler i 7an. Har hört siffran 128 men är inte säker.

Posted
vore lättare om du skrev vilken datorrigg du har , då hade vi lätt kunnat avgöra om det var normalr eller inte.

Ber om ursäkt, men jag trodde det var införstått när jag skrev Logic Pro 7....jag kör en Apple G5 2x2Ghz, 2gb minne, motu MK3-interface

Det gick upp för mig själv nu hur jag tror jag ska göra.....det ligger bara 32st audioinstrument upplagda i environment-fönstret, och det är väl därför jag bara kan välja upp till 32st i Arrange-fönstret......så om jag bara lägger upp ett gäng till i Environmen-fönstret så kommer jag säkert få det att funka med MASSOR! 😉)