Jump to content
Annons

HEJ ALLA BÄSTA! söker sammarbete eller kontakter/Vänner!


Johan Brynte

Recommended Posts

Hej alla jag har kört i FL studio i ca 20 år. Vet inte riktigt hur länge men jag började med version 3 hehe. Jag söker kontakter inom musik samt polare och gemenskap och så. Jag har t röttnat på att sitta i ensamheten och göra musik. Har gjort ca 2000 project som aldrig gjort klart. Jag bor i stockholm.

Vill lära mig och lära ut och byta kunskaper allt som kan tänkas inom musik. Vore kanske kul göra klart en tung låt. Jag har insett att arbeta och sammarbeta ger mer resultat och är mycket roligare.

Är du intreserad hör av dig.

Är även intreserad av sångare rapare och sånt.

Jag håller på med all möjlig musik. Kan göra det mesta. Det jag hållt på med är dessa stilar.

Electro

Offbeat

Melbourne

Dutch

Saxo techno style melbourne

Rap/Hiphop

Latin Hiphop/Boom Bap

Happy music

Reggaeton

Reagge

Techno

Italo style

Eurodance

90s eurodance

hard dance

Vet inte om jag glömt något men tycker det är riktigt kul med musik. Skulle va kul om man va en grupp som körde ihop gjorde all möjlig musik med artister som sjunger rapar. Gjorde några låtar och fick ut det.

Om du är intreserad eller skulle kunna tänka dig snacka med mig eller arbeta tillsammans eller något hör av dig fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kul att du gör så många olika genrer speciellt Hip Hop, reggae, reggaeton, kan du tänka dig göra RnB? och kan man få lyssna på något? Jag är väldigt intresserad och nyfiken! Själv är jag sångerska och låtskrivare på G, har mycket potential. Om du vill göra något tsm, släng iväg ett PM 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

a visst har 2 artister nu. Men kan lägga til len till vill dock inte ha för många blir för mycket då. Vi är för litet team för tillfället bara 3 st.

Så tänkte i framtiden skapa något större. Jag har samt studio högtalare riktigt sjysta. Riktig mic som inte är något billigt skräp. Studio hörlurar dessa också riktigt bra. Jag tar detta rätt seriöst då jag hållt på i 20 år. visa gärna vad du gjort och hur din röst låter. Och sen vad du gillar för RnB. RnB e också ok det funkar för mig har dock aldrig kört den men lär inte va så svårt 🙂

Kör FL studio 11 och många bra synthar. Har en stor arsenal av midis jag kan arbeta ifrån. Köpta. SÅ kan nog slänga ihop något Wiggie wiggie 😛

Lite RnB Hip hop är det väll 😄 Men har dock inte gjort något seriöst ännu. För har inte arbetat med artister. Har tagit så mycket tid skapa VST instruments. Och massa sånt. Men Du kan lite på mig. Jag kan göra bra grejer. Ända jag behöver e exempel och ideer. Kul för visat intresse!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...