Jump to content
Annons

Black Friday 2014


Anders F

Recommended Posts

Annons

Absolut!

I Producer Bundle ingår 3 ADpaks, 3 MIDIpaks och 3 Kitpiece Paks.

ADpaks är en samling trumsamplingar. Ofta ett trumset. AD-motorn ingår.

MIDIpaks är en samling midifiler. Beats, sånger, fills etc.

Kitpiece Paks är enstaka instrument såsom bastrummor, virvlar, percussion etc.

Tack för hjälpen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken buffersize kör du då gällande monitor latency?

Förra AD gick att köra i enkelt i både 32/64 samples I/O buffersize på en gammal Machäck från 2006, AD2 hackar/sprakar på 128 samples på en fet Macpro från 2012 med 16 gb minne.

XLN rekommenderade oss att köra 512 eller ännu högre.

Klagas på detta på flertal forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja typ det är lite så man tänker när man ser hysterin och nör sen svenska företag skickar reklam på engelka till svenskar då blir det löjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett riktigt guldkorn är även Master EQ 432 som har en riktigt välljudande och "musikalisk" diskant. Brukar sällan bli imponerad av EQ-pluggar men den har gjort avtryck.

Demade den just. Grym, minst lika bra som Softubes kloningar av Manleys EQ som jag gillar. Måste tacka för tipset. Kliver på Groupbuyen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Står inte Black Friday för att det efteråt blir ett stort svart hål i plånboken efteråt? 😲😮😄😛 Inget direkt Black Friday för mig. Blir VMR och senaste SDX från Toontrack(när den nu kommer ut i butikerna).

Link to comment
Dela på andra sajter

Soundtoys echoboy

Slate digital vmr + virtual bus compressors

Waves JJP vocals

Native instruments rIckenbacker

Yay JJP! Hoppas du får nytta av den.

Den får ofta ligga på leadvoxkanalen i mix sedan jag köpte den. Tar lite tid att komma underfund med. Varje regel motsvarar en parallell process. Jag brukar utgå från alla reglar nere förutom den röda regeln längst till vänster (Main) Sedan kryddar jag med de övriga till jag får till ett sound som känns bra i maggropen och tränger igenom mix på ett passande sätt.

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Mina Black Friday inköp blev NI Rickenbacker Bass och Positive Grid BIAS Desktop, fina prylar för runt tusenlappen, lät riktigt bra tillsammans i en snabbmix jag testade. 🙂

Kan möjligen bli ett par trumset från Analogue Drums också senare under helgen, Bombastix och Smoker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ni är som en flock kärringar tjatar om rean herrejösses inte ens jänkarna själva bryr ig om det där skiten om man frågar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Jag pratade både med britter och jänkare i går typ vanligt folk. Tydligen finns eller fanns inte nåt jäkla black friday i england heller innan och i år hade det blaffats på för jävligt tydligen. Sen tycker man väl att dom kan göra sin reklam själva inte ska väl vi hjälpa till också för då ska vi fan ha betalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...