Jump to content

Studiofestival #43: Rock/Hårdrock/Metal festival: Vinnare utsedd.

Recommended Posts

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Och en fin present med vinsten var också att jag råkas fylla år idag! 😄

Väntar man tillräckligt länge kan man använda dagens musik som inspirationskälla.

Grattis! Gillar vibbarna.

Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.)

Edited by Erik dP

Grattis! Gillar vibbarna.

Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.)

Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt.

Edited by slejnard

Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt.

Yes det är rätt. (a) voice tells you eller voices tell you.

• 2 weeks later...

Ok jag röstar för Hellfog som general igen då. 😉

Men tycker nog att det kanske kan vara en god idé att vänta lite till efter julen med att starta en ny festival, eller? Blir ju ett JVM i hockey som man måste följa nu med. 😉

• 4 weeks later...

Hockeyn slut. Gick väl sisådär. 😑

Hockeyn är aldrig slut hos mig, men just JVM är slut dom sista matcherna gick det väldigt dåligt, men så är det ibland.

Får hoppas på bättre i NHL i ställe.

Ja kanske det är dags för ny festival, ska kolla vad vi kan hitta på. 🙂