Jump to content
Annons

J-Bridge Är det någon som Kör det ..Mitt Liquid mix 16 Fungerar inte.


Hemmpe

Recommended Posts

Menar det Fungerar i Win 7 64 Drivare allt fungerar men inte i Daw 64 bit Presonus Professional 2.6.3

så Jag Gjorde som så att Jag provade J-Bridge ..Tänkte köpa det .. Demo't fungerar kalas.Kostar inte mycket ,,men finns det något annat

Sätt ?Har läst lite Forum utanför detta och insett att Cubase har något dylikt inbygt.så ni kan köra 32 pluggar i 64 bits miljö.. Kanske är det ända för mig ..J-Bridge??

Tack för svar

mvh Hemmpe

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tyckte mig uppleva ganska stora skillnader mellan de olika Jbridge-versionerna dock. 1.3 betydligt bättre än den då senaste 1.5 (i Studio One). Så om det inte funkar med senaste, så maila, fråga om du kan få de gamla på samma pris på köpet. Det funkade för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Införskaffat JBridge.. Fantastiskt bra program Nu Funkar Mitt LiquidMix 16 igen i 64 bit Daw .otroligt glad .. :-) 1.65 är riktigt stabilt .setat i över 2 timmar nu .. Fantastiskt .. Kram

Hum undrar om det fungerar på mitt Uad kort 1 .. Någon som prövat?

Redigerat av Hemmpe
Link to comment
Dela på andra sajter

jBridge 1.65 ( changes from v1.5):

- Improved module management.

- Fixed issue where, in some ocasions, a "buffer already exists" message could be displayed.

- Added workaround to prevent a crash with some plugins in FL Studio.

- Fixed an issue where, in some systems, the "edit settings" button would do nothing.

- Fixed GUI glitches with some plugins/hosts.

- Fixed garbled sound problem with WaveLab and some plugins.

- Fixed crash with Metro in undo/redo operations.

- Loading data should be a bit faster now.

- Improved compatibility with Kore2

- Added measures to prevent bridging files from being bridged ( which could cause a big mess ).

- Added compatibility measures for Adobe Audition.

- fixed a problem where some plugins would be muted after resume.

- fixed crash that could happen with Podium and some plugins.

- Fixed crash that could happen in Ableton Live when rendering to offline.

- Settings files for bridged plugins will now be saved in (..)MyDocuments/jBridge folder ( or equivalent to MyDocuments, according to your language ), for better organization.

- several other minor fixes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...