Jump to content
Annons

IOS8 och Audiobus problem.


pile63

Recommended Posts

Om ni funderar på att uppgradera till ios8, så ligg lågt ett tag till. Audiobus verkar inte fungera med flera appar som har uppdaterats till ios8 samt att Korgs alla appar krashar.

Så det här var sista gången jag gick på det tåget bara för att se vad som händer. Dock finns det lösningar på webben om man har gjort en uppdatering till ios8 och vill nedgradera igen. Sök på google om Dowgrade ios8.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Min padda ("Ipad 3") ligger fortfarande på "IOS6". Hörde nåt om problem med IOS7. "If it works, don't touch."

Visserligen måste jag tex gå via Itunes för att föra över filer från GB till Auria. Men jag har kvar "MP3-mixdown" i Auria som försvann vid Auriauppdateringen, och den smidiga möjligheten vill jag inte bli av med än. Och jag vet inte om min äldre variant av Auria funkar med nyare IOS. Så det får bli nytt IOS när jag skaffar nästa padda i höst. Jag använder inte heller Audiobus så ofta.

Jag tycker jag sett en del ang IOS8 på Aurias forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kom en uppdatering igår till Auria. Den löste en mängd problem och nu ser man att det kommer uppdateringar på de flesta appar varje dag.

Så ge det ett par veckor till så är nog de flesta problem lösta. IOS7 funkade bra efter de första veckorna. Sedan var det klockrent. Jag tycker redan att min padda har blivit stabilare och mer minnesnål nu sedan IOS8 kom in. Det blev en stor skillnad efter 8.02 uppdateringen kom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...