Jump to content
Annons

Sångare sökare band/bandmedlemmar Ängelholm/Hbg med omnejd!


Joel Liljekvist

Recommended Posts

Godkväll kära studioforum och dess medlemmar!

Jag är en sångare som nyligen flyttat ned till Ängelholm från bergslagen där jag avslutat tre års folkhögskolestudier i musik. Nu är det så att spelsuget och abstinensen är grav och jag letar med ljus och lykta efter bandmedlemmar eller befintliga band som söker sångare kring trakterna Ängelholm/Helsingborg eller med omnejd. Musikstil är inte jätteviktigt, jag är själv allätare men undviker helst Jazz/Dödsmetall. Annars är jag ganska bred! Kan vara värt att tillägga att jag är en sucker för ballader och singer/songwriter.

Lite covers av mig (varierande kvalitet) finner ni på http://soundcloud.com/herrliljekvist

Angående hur seriöst detta projekt ska vara så är jag öppen för att satsa fullt ut. Min stora dröm är att leva på musiken som artist och beröra människor på samma sätt som musiken själv berört mig genom åren. Så jag är redo för att satsa helhjärtat.

Låter detta intressant och du råkar befinna dig i närheten tveka inte att höra av dig, antingen i forumet, via PM eller på t.ex Soundcloud.

Ha en fantastiskt fin fortsatt vecka allesammans!

Mvh J. Liljekvist

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...