Jump to content
Sign in to follow this  
Andwuu

Uppgradera Studio One, fungerar detta?

Recommended Posts

Tjenare!

Jag har ett bryderi angående uppgradering av Studio One. Jag sitter för tillfället på Studio One Artist 2.6.x och skulle behöva uppgradera till Producer då jag behöver kunna använda 3:e-partsplugins. Jag hittade denna (http://www.4sound.se...rade-[download]) uppgradering och undrar huruvida det skulle fungera. Det står ju Studio One Artist till Producer 2.5, med andra ord verkar det då vara Artist 1.x det gäller? Jag vet att jag har en licens för Artist 1.6.5 då det var det jag fick med mitt ljudkort när jag köpte det, sedan fick jag en kostnadsfri uppgradering till Artist 2.x eftersom att det fanns en nyare version än den jag fick med.

Skulle denna uppgradering fungera även för 2.x eller är det bara för Artist 1.x? Om det nu skulle fungera, gäller det fortfarande gratis uppdateringar från Producer 2.5 till senaste tillgängliga versionen av Producer såsom det varit för mig med Artist? Skulle det om inte annat gå att använda min Artist 1.6.5-licens och uppgradera från den om Artist 2.6.x inte fungerar?

Edited by Andwuu