Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej!!

Behöver ni ny inspiration och eller musikalisk hjälp och support. Jag har många års erfarenhet att musikskapande och kan förhoppningsvis hjälpa Er. Jag inspireras mycket av att hjälpa andra nå sina mål.

Vare sig det gäller,

Beats(alla genrer)

Låtstruktur,

Mixning

Konsultation

Samarbete,

Bollblank, m.m kan jag förhoppningsvis hjälpa Er!.

Nyfiken? Hör av Er till mig via magcarmusic@gmail.com så diskuterar vi mer.

Magcarmusic

Edited by Magcar
Annons
Posted

Forumregler:

14. Reklaminlägg ej tillåtna.

Studio forum är en mötesplats för musiker, låtskrivare, producenter, ljudtekniker och hela branschen. Men diskussionerna är inte en säljplats för att nå sajtens besökare. För detta ändamål används annonser. Medlemmen Andreas hjälper gärna till att svara på frågor kring annonser.

OBS: Vid erbjudande av tjänster, antingen direkt eller via länkar till extern sajt, ska det klart och tydligt framgå att dessa är kostnadsfria så länge samarbetet pågår.

Posted

Då ändrar vi några ord i annonsen...

Tycker dock ändå inte att det är schyst när din baktankte är att tjäna pengar på personen du ska "hjälpa".

Guest Die Hard
Posted

Och inte ens en länk där du bevisar vad du har åstadkommit och kan.

Posted

Ni har rätt, dumt formulerat. Jag är inte i första hand intresserad av att tjäna pengar. Jag vill inspireras och ha kul. Det är viktigast för mig.

Jag lämnar gärna inte ut några spår innan jag får bra och intressanta svar. Det kommer vara tydligt när och om det är några som är intresserad av denna tråd.

Bästa hälsningar!!

Magcar

• 2 weeks later...
Guest Die Hard
Posted

Det låter som annat än seriöst. Är du seriös så lägger du upp. Du kräver bra och intressanta svar? Skämtar du eller? Du har inte ens visat det.