Ken Kängström Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 (edited) Morsning igen. Nu kommer lite uppdaterad festival info. Vore kul och se om någon av er kommer hit. Ska själv på bägge två av dessa festivaler. Gates of metal - Klara artister - http://www.GatesOfMetal.se Dimmu Borgir Edguy Children of Bodom Masterplan Dark Tranquillity Grave Digger Amon Amarth Dream Evil Moonsorrow Evergrey Nocturnal Rites Sabaton Twilightning God Among Insects Teräsbetoni Pantokrator ____________________________________________________ Hultsfredsfestivalen - Klara artister - http://www.rockparty.com MARILYN MANSON [uS] *NY! SNOOP DOGG [uS] SYSTEM OF A DOWN [uS] NINE INCH NAILS [uS] SLIPKNOT [uS] THE HIVES SLAYER [uS] THE ARK *NY! LARS WINNERBÄCK TURBONEGRO [N] *NY! THE MARS VOLTA [uS] LE TIGRE [uS] TORI AMOS [uS] THE DONNAS [uS] MONEYBROTHER LOOPTROOP TIMBUKTU THE HAUNTED ANNA TERNHEIM ANI DIFRANCO [uS] THE HIDDEN CAMERAS [CAN] FLOGGING MOLLY [uS] RODNEY CROWELL [uS] VIVE LA FÊTE ANA INTERNATIONAL PENETRATOR SON KITE JOHAN NETZ KAISER CHIEFS [uK] ANE BRUN [N] TIMO RÄISÄNEN EL PERRO DEL MAR FRIDA HYVÖNEN JASON RINGENBERG [uS] JOHNOSSI HANS APPELQVIST CONVOJ MVH//Kenny Edited April 9, 2005 by addic59
Guest denton Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Ska inte på någon av dom men Sweden Rock kommer att hedras av ett besök
Ken Kängström Posted April 9, 2005 Author Posted April 9, 2005 Dessa festivaler va tydligen mindre populära än jag trodde.
leere Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 då jag inte längre bor runt hultsfred känner jag inte för att åka till festivalerna som dessutom känns mer "första-fjortisfyllan-utan-föräldrar-mitt-i-sommaren-någon-annanstans". hultan har dessutom sjunkigt i nivå på både standard och utbud för de som inte lyssnar generellt mycket på mainstream musik. arvika med flickvännen och några vänner för min del. /leere
herwhisper Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Har faktiskt aldrig vart på en festival 😮 Men det skulle ju onekligen va sköj att prova på även detta. Men nu när man är lite äldre så saknas det inte klöver, utan nu är det tiden som saknas...hmm...när ska man börja leva... 😛
leere Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Har faktiskt aldrig vart på en festival 😮 rekomenderar arvika helt klart. men det beror på vad man gillar för sort musik också. men där har jag bara stött på vänligt folk i alla åldrar. den äldsta jag träffade på där som bodde på området var 42 bast. överlycklig för att hans favoritband spelade där.
Recommended Posts