RogueOps Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Har någon ett bra tips på hur man gör baktakts-trance a'la Hypetraxx? När jag försöker blir det mest styltigt, och inte den där malande ånglokskänslan... Alltså: var placerar jag "baktaktsslaget" för att det ska bli rätt? Jag håller på och gör en ful-remix och Hypetraxx är egentligen inte min kopp te, men jag vill ha det soundet just till detta.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Allt handlar väl om att bara kvantisera till 16-delstriolernas etta och trea? 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RogueOps Posted April 9, 2005 Author Share Posted April 9, 2005 Tackar! Det gjorde susen.. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 även kallat Shuffle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diwic Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 även kallat Shuffle Shuffle är det enda raka! 😱 (förlåt, kunde inte låta bli) // David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts