Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Är på jakt efter en passande låt till vårt tävlingsbidrag i VASTawards05 (Världens största skidfilmstävling - http://www.vastawards.com/)

Eftersom vår budget är löjligt begränsad så behöver vi musik vi kan använda utan att betala STIM.

Bidragen skall vara mellan 3-5 minuter, så om ni spelat in en låt som ni tycker är bra och skulle passa i en skidrulle, vill få lite uppmärksamhet eller helt enkelt bara hjälpa till lite skulle vi bli väldigt glada 😎

Vårt TEAM:

http://www.vastawards.com/vast/competitors...1&s1=222&tid=61

Hör av er!

msn: tjakkie_@hotmail.com

Annons
Guest maxmaxmax
Posted

jag tror han vill ha acid-pump och brutna beats.. ( Sånt där som det är på alla macho-reklamer ) Som när de hoppar upp och snurrar kameran ett halv varv och landar i en ny vinkel, allt med snabba klipp och ryckig handkamera.

Posted
jag tror han vill ha acid-pump och brutna beats.. ( Sånt där som det är på alla macho-reklamer ) Som när de hoppar upp och snurrar kameran ett halv varv och landar i en ny vinkel, allt med snabba klipp och ryckig handkamera.

lol!

jag ser det framför mig...

Guest captain nemo
Posted

Om ni åker ordentligt så kanske någon låt av djonas skulle kunna ligga rätt?

//nemo

Posted

Det kanske inte passar sig att säga på detta forum men det finns en massa färdig studiomusik att välja på. Kolla på bmg zomba music, emi eller cue eller liknande. Det finns tonvis med skate o snowboard-musik. Du betalar en engångskostnad för produktionen du ska ha det till. Emi är klart dyrast, Cue är billiga.

Men coolast är väl att köpa det av nåt proffs här på forumet. Säg vad du behöver/vad det ska likna, så får du nog lite förslag o prislappar.

/Jimmy