Thomy Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 (edited) Hej alla! Jag Thomy och jag producerar musik nyligen. Förlåt mig för de misstag, jag är fransk och jag använder en översättare för att skriva till dig 🙂 Jag arbetar för närvarande på en musik och jag vill ha din åsikt. Säg mig vad du vill, vad du gillar minst, men vad jag behöver förbättra. För mig, varje konstruktiva åsikt. Namn: ännu inte funnit Genre: Electro-House Status: avslutade arrangemang Mix: oavslutade Kontroll: nej Tack! ☺️ Edit: Jag såg just att filstorleken inte bör överstiga 1,95 mb ... Jag hoppas att detta utdrag kommer att räcka för dig Id - Drop (Thomy Original Mix).mp3 Edited June 9, 2014 by Thomy
Demonproducenten Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 rien de mal à cela, mais il sonne comme vous pouvez vous attendre de ce type de musique - ni plus ni moins rien qui se démarque ou donnant à caractère personnel il aurait pu être n'importe qui imite après les charts de musique d'aujourd'hui pourquoi devrions-nous rappeler ou vous remarquez?
Guest k9 Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 (edited) Fattas botten (mera bas) och med en vokalist så skulle ljudet låta bättre redan där. Pumpet och gunget som är stiltypiskt finns redan där så det är nog svårt att komma med synpunkter på ljudet. Inte alls min musiksmak men jag hör inga konstigheter förutom att ja saknar bas och sång. Edited June 10, 2014 by k9
Thomy Posted June 11, 2014 Author Posted June 11, 2014 Hej ! Tack för ditt svar ! Demonproducenten : Tack för att du skriver på franska ! Det är verkligen trevligt. Jämfört med vad du säger, jag försöker inte efterlikna musik av idag. Jag producerar vad jag gillar. Jag bryr mig inte om jag ser ut för andra, som jag är nöjd med det jag gör. Men vad skulle det ta att göra den här musiken stå ut? Jag förstår inte din sista fråga : ( k9 : Jag vill också lägga en röst, men tyvärr jag kan inte sjunga lol Jag tror också att den här musiken förtjänar lite mer bas. Och det är inte ett problem om det inte fått din smak, tack i alla fall för din åsikt 🙂 blue2 : Tack för din kommentar. Jag är glad att du gillade 😉
Recommended Posts