Jump to content
Annons

Råkade radera projekt i Logic Pro X


kLEO

Recommended Posts

Hej!

Igår startade jag ett nytt projekt, men jag var tvungen att dra så jag stängde bara igen datorn utan att spara.

Så nu idag när jag öppnade datorn så kom inget ljud när jag spelade upp projektet så jag tänkte starta om Logic och jag gjorde det utan att trycka "save" vilket var den största tabben någonsin, för nu är allting borta..

Finns det NÅGOT sätt att få tillbaka det på?

Jääääääätte tacksam för svar!!

/Leo

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Alltså jag startade detta projekt ifrån ett gammalt projekt, så jag sparade och gav det ett nytt namn sen raderade de mesta. Så jag har en sparad version, men det är liksom det gamla projektet som det var innan jag började radera spår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar att autosave funktionen inte var påslagen?

Förstår inte varför den inte skulle varit det! Vart kan man se det? Och om den nu skulle varit påslagen, vart kan jag hitta dom auto-sejvade versionerna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå in i projektmappen. Där finns alla automatiskt sparade projekt-filer (jag tror att både Pro Tools och Logic har "auto-save" inställt från grunden).

Sen är det ganska noga, när du gör olika projekt från samma ursprungsprojekt, att du INTE bara raderar filer, då kommer de ju försvinna från din ursprungliga låt. Alltså: "Erasa" de inte, bara "Remova" dem.

mvh/Peter

Redigerat av Sleap
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...