Jump to content
Annons

Red hot chili peppers fantast och teknikintresserad ljudnörd


Mugglan

Recommended Posts

Hejsan, tyckte att det var på tiden jag presenterade mig, har hängt här på forumet nu en tid utan att göra så mycket väsen av mig men nu är det dags! 🙂 18 årig kille från norrköping som älskar att hålla på med musik!

Vad finns det för intressant om mig då?

Har spelat gitarr sen jag fick i 5an, går för nuvarande sista året på film och musikgymansiet i Norrköping med inriktning musik och ljudteknik. De senaste fem åren har jag blivit sjukt intresserad av ljudteknik och inspelning vilket jag nördat i på min fritid genom att skriva och spela in musik i min hemmastudio.

Spelar gitarr i ett band som heter Process https://soundcloud.com/processmusic

Hoppas inom kort kunnalägga upp lite av det jag skrivit och spelat in för feedback och åsikter från mer erfarna personer, som är inspirerad från indierock till stoner med Gitarrspel influerat av John Frusciante

Lite om mig, Hörs! / David

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Blood sugar är ju klart bästa albumet, men jag gillar nog båda fast på olika sätt, mest p.g.a. frusciantes gitarrspel är fantastiskt. Gillar inte i'm with you och framåt

Vad tycker du om Uplift mofo party plan då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...