The Mr Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 (edited) LÅTNAMN: Thank you for being you ARTIST/GRUPP: Kristian Martti GENRE:Pop LÅTLÄNGD: 2:58 KOMPOSITÖR: K M PRODUCENT: K M INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 2,72 Mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ni börjar nog tröttna på den här låten nu, men den är klar nu i alla fall. Kan man få lite slugiltig kritik? The Mr... 🙁 Edited May 15, 2005 by The Mr
fad Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 (edited) Om befintlig mix skall användas bör nog sången ökas i volym en aning. Ståkarna låter dansbandsplastiga. Sen hade vart cool om sången i refrängen lät lite mer deppig oxå. Som det är nu, tangerar det Bert varning. Edited April 4, 2005 by fad
lavrell Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Riktigt mysig låt det här 😱 behövs väl inte läggas till nåt mer? mycket kompetent jobbat =)
Protector Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Låter som en färdig låt... Är det du som sjunger?? Ger den en 4:a Bra jobbat!!
The Mr Posted April 4, 2005 Author Posted April 4, 2005 Är det du som sjunger?? Jag har både spelat in alla instrument och sjungit in precis allt. Allt (förutom sången 😆 ) är gjord med keyboard/plugins. The Mr... 😱
Twilight_Zound Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 (edited) Proffsigt sound var det jag kom att tänka på först... Sen kom, jobbigt piano i början, nice refr, mycket kompetent sång/röst. Snygg mix... Overall...: Helt ok EDIT förtydligande... pianot är lite för mycket... Edited April 4, 2005 by Twilight_Zound
Krumhorn Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 Väldigt snyggt, jobbar du som barpianist månne? 😏 Alldeles för smörigt för min smak men ett väldigt kvalitativt hantverk. Riktigt bra röst har du.
Egghuvud Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Du har gjort något med sången eller hur. Det låter lite mjukare. Annars är det svårt att höra skillnaden. Men visst det låter bra. Jag har nog redan sagt vad jag tycker omkring din andra version.
The Mr Posted April 6, 2005 Author Posted April 6, 2005 Du har gjort något med sången eller hur. Det låter lite mjukare. Annars är det svårt att höra skillnaden. Men visst det låter bra. Jag har nog redan sagt vad jag tycker omkring din andra version. 😉 Jag har ändrat och donat med hela ljudbilden. Ställt om nivåerna mellan ljuden tills jag blev helt nöjd. Sen så sänkte jag låten ett tonsteg, jag kände att rösten inte riktigt räckte till när den var högre. Därför låter nog sången mjukare nu. The Mr
The Mr Posted May 15, 2005 Author Posted May 15, 2005 Jag vet att det är fult att göra så här... 🙂 Det har ju tillkommit så många nya medlemmar på sistone, så jag undrar om någon mer har nån kommentar till denna låt? The Mr... 🙂
jim Posted May 15, 2005 Posted May 15, 2005 Hallå Mr! Jag har lyssnat på dina tre senate låtar. Jag tycker att allt är bättre i denna låt. Härlig inlevelse i sången (bra att du sänkte den, nu ligger den perfekt) Pianon är lite för mycket, kan du få in den på ett mjukare sätt skulle det vara kanon. Bra melodi, bra inlevelse snygg mix Inlevelsen i sången är mycket bra. Man tror på vad du sjunger. Väntar på nästa låt :-) Vänligen, Jimmy
Recommended Posts