Matthew L Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 (edited) LÅTNAMN:Then morning comes ARTIST/GRUPP:Matthew L GENRE:pop/rock? LÅTLÄNGD:3.37 KOMPOSITÖR:M L PRODUCENT:M L EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.3 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK:Här finns den! Tror man måste vara medlem på Soundclick för att downloada. För att bara streama tryck på play hi-fi. (fast det fattade ni kanske 😉 ) Önskar synpunkter på hur detta låter, såväl låtmässigt som produktionsmässigt...var ärliga Tackar på förhand 😄 Edited June 19, 2005 by Matthew L
Victor Numan Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 Jag tyckte att det lät helt okej, men för att få den ännu bättre skulle du kunna mixa ner volymen på sången en aning 😉 MVH// Victor
Matthew L Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Tack för ditt svar. Jo sången kanske ska ner en aning, har själv funderat lite på det...
karl Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Matthew L, denna missade jag.... Riktigt bra sång här och även låten funken bra.. skulle bli bättre med ett sparsammare komp men grunden finns där så det är bara att skala av men som sagt jag gillar din sång 😎
Recommended Posts