Jump to content
Annons

Glad tonåring som har världens bästa jobb!


krillesvahn

Recommended Posts

Tjeena! Jag är en glad kille på 17 år och är placerad i västra skåne!

Jag har haft ett konto här ett längre tag men det är först nu som jag verkligen har förstått hur otroligt bra "Studio Forum" är!

Så vad finns det att berätta för kul om mig?

Som sagt jag är 17 år men jag har redan hunnit göra extremt mycket inom musiken.

2012 så började jag det Tekniska programmet på Allvargullstrandgymnasiet, men det passade inte riktigt mig, så jag bytade snart till Estet med inriktning Musik.

2012 så hittade jag av en slump en annons på skolan om en ljudtekniker utbildning där man skulle få lära sig grunderna inom ljudteknik/mixing.

Där väcktes den första gnistan till liv på riktigt och jag hade hittat min grej! DJ/Ljudteknik och musikproduktion!

Jag fick vara ljudtekniker på flertalet konserter på ett ungdomsställe som kallades Hållplats 261.

Och jag blev snart producent för ett band kom kallades "SlipzKnutarna". Tyvärr så lades det på is.

Snart så började jag att vara DJ för en go vän "Wannergren". Det har också tyvärr lagt sig på is.

För några dagar sedan så köpte jag saker till min första hemma studio. Och nu är tanken att jag skall satsa på att producera egen musik.

Jag är ett stort fan av EDM med en blandning av olika genrer! De som känner mig vet mycket väl om att jag är ett stort fan av Avicii då han är en mästare på detta, tycker jag!

Ja detta var en liten resumé om vem jag är! (Jag är inte ens halvfärdig)

Ha det bäst// SVAHN

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen hit! :-)

Tack så mycket! 😄

Jo,jo.....Välkomna unga rävar och gamla nybörjare. 🙂

Ung räv vet jag inte men iaf en SvahN 😉

Välkommen hit! Kaffet är klart. Bara att ta för sig. Slejnard, låt nu Krille ta fika först! 🙂

Det tackar man för! Skall bli gott med lite fika 😄

Välkommen. Det är bra att nån kommer och sänker medelåldern.

Tack! Alltid kul att man kan göra lite nytta;)

Wannergren och slipzknutarna känner man till. Det är mina gamla hemtrakter de rör sig i.

Välkommen hit!

Tack så mycket Naymari!

Där ser man.. världen är liten! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...